torsdag, februari 14, 2008

Tävling! Hitta Lindq:


Nåt sorts pris utlovas.

6 kommentarer:

Anonym sa...

hoho!
jag vet var jag är.
/johan lindqvist

Godiva sa...

Ha ha!

Jag känner igen Söderberg...

Peter Barlach sa...

Underbart, ingen aning, men det skulle kunna vara stjärnan i den dära tratten till höger, från mitt håll.

Huskorset sa...

Nä, jag tror det är cone-headet med kisstofsar till vänster.
Haha! DEN showen vill man verkligen se.

Söderberg sa...

Tävlingen fortsätter. Kör hårt!

Showen var grym!! Kanske världens bästa barnshow någonsin.

Det ska väl tilläggas att Lindq aldrig var med i showen, utan stand in på fotograferingen. Jocke kunde inte.

Dan sa...

Han är W:t. I ordet Show alltså. Johan har alltid varit bättre på konsonanter än Wokaler. En gång var han ett O (i "Cirkus Scott") på en affisch. Helt oläsligt. Såg mest ut som "Cikus Sc9tt". Typ.