tisdag, maj 06, 2008

Skön film med skön låt som jag har gjort!

11 kommentarer:

Snokis sa...

Sköna hus också!

Snokis sa...

Och vad piffig nya sidlayouten är också!!

Söderberg sa...

tusen tack!

Godiva sa...

Åh, vilken cool låt! Vad var det? Vem? Eller var det du som lät också?

Söderberg sa...

tack, jag tycker också att den blev toppenskön!

Nej. Jag gjorde hela låten först, med sång och allt, för det var så kort om tid. Den är specialskriven till filmen. Men sen fick jag precis tag i en kille som heter Andrew som kunde komma med några timmars varsel och sjunga in hela skiten. mina bakgrundskörer är dock kvar. det hann vi inte lägga om.

så det är typ ingen artist än.
han och jag kanske ska starta ett skaband? vad tror du?

Erik Ahrnbom sa...

Otroligt bra alltihop!

Godiva sa...

Jajemen, det tycker jag! Sommarmusik!

Själv lyssnar jag på Kalle Baah

Godiva sa...

nu.

Huskorset sa...

Jaaaa till skabandet!

Grym film, skön låt.

Söderberg sa...

Jaaaa!

Die Quelle sa...

Klockrent!