tisdag, augusti 26, 2008

Just nu i Söderort: halvkass musikproducent är pappaledig



8 kommentarer:

Peter Barlach sa...

jag tycker inte du är halvkass.

Godiva sa...

vaddå halvkass. det är ju per definition värre än helkass.

men du är skitbra ju, har jag hört. kanske lite pappaledigdeprimerad?

förresten dessutom ännu en cool bild.

Söderberg sa...

äh
det var inget fiske
jag är inte deppig
det var bara skönt att skriva så

det är skönt att vara halvkass också
allt blir lättare då
mindre krav osv

loathing sa...

jamen för tusan va skönt.
jag tror att jag e gravid.
killen vill inte ha barn.
inte jag heller.
nångång.
men inte nu.

Godiva sa...

Amendåtarjatillbaka, värdelös du är!

Det enda du verkar va bra på att är ta bilder me mobilen, och de är inte heller alltid så jävla bra förresten.

Jamenar PUSS!!

Godiva sa...

loathing: jag kan ta ungen, jag har inga egna men funderar på att skaffa. har ni snygga, smarta och musikaliska gener?

Snokis sa...

Du är fan inte halvkass! Jag har en skiva hemma som bevisart. Kram!

Söderberg sa...

G: Just det. Nu liknar det nåt!

Loathing: det löser sig alltid, typ

snok: ja ja, men ändå