tisdag, mars 10, 2009

Detta är ju inte bara otur. Det är väl även olagligt så vitt jag vet

7 kommentarer:

Die Quelle sa...

Vad sökte du när du hittade den där?
Och varför har du sparat en skärmdump på den sedan 21:a feb?

Nyfiken i en strut.

Olagligt? Enligt bibeln?

Söderberg sa...

1. vet ej
2. varför inte?
3. ja
4. ja
5. ja

Godiva sa...

Oj. Inte så olagligt väl? Jag förstod mest inte bara utan drog till med nåt som låg nära till hands ; -)

Söderberg sa...

eh...det var ett misstag bara
inte bra att lägga ut sånt

Godiva sa...

oki. men varför? gatan? jag blir ju galen när jag inte fattar...

Söderberg sa...

om du menar det borttagna så är det väl ganska uppenbart, eller? nu blir jag osäker på vad du menar

Godiva sa...

jag var också osäker, men på poängen alltså... ha ha, äsch, man ska inte förstå allt, då bleve det tråkigt.