torsdag, april 16, 2009

Så här kan det bli

5 kommentarer:

Snokis sa...

Jag tror att jag har missat nåt västentligt här. Ska ni bygga hus? Av den lilla bruna stugan? Jag trodde att ni köpt ett rätt stort hus.

Söderberg sa...

Du har missat nåt.
Vi ska bygga på en våning och bygga ny entré och en massa annat.
Huset är 123 m2 nu.
Det ska bli 186 m2.

Söderberg sa...

Det är den bruna stugan alltså. Men vi kommer att byta fasad också, så den blir röd med vanlig stående träpanel.

Snokis sa...

Oj. Den ser ut som liten söt sommarstuga. Väldigt lik stugan som min farmor och farfar hade när jag var liten. Hoppas att du hinner med allt på sex veckor :0)

Gäddan sa...

Nä Snokis, ursäkta att jag lägger mig i. Ovanvåningen ska byggas i sommar. När det bos på nedanvåningen. Utan kök. Utan sovrum.
Det kommer att bli bra. Mycket grillat, helt enkelt. Och mycket byggdamm, kan man ana.