fredag, juni 05, 2009

Vad fan är problemet med alla jävla rörmokarjävlar! Jävla idioter! Fan



3 kommentarer:

Die Quelle sa...

Oj, "min" rörmokare också? Bra att veta isf, för han kanske ska få alla föreningens jobb. Och det är mycket.

Söderberg sa...

nja, han svarar bara inte i telefon.
men jag har bara ringt fyra gånger.

det är mest "min" röris som jag är jävligt trött på.

efter att ha sagt att han ska göra klart det sista svarar han inte efter typ 5-6 telefonsamtal och ett antal sms, där det sista var nåt i stil med:
"Hej XXX, helt ok om du inte har tid att göra klart, men du får gärna höra av dig och säga det i så fall efter som köket kommer om 5 dagar. jag mäste ha lite tid att hitta en annan."

ingenting...

Snokis sa...

Oj! Vår röris har skött sig, tror jag. Vi får väl se när det drar igång.