onsdag, november 18, 2009

Digital närvaro

Det har varit lite si och så med min digitala närvaro på sista tiden.
Jag ber självklart om ursäkt för detta.
Som ni har förstått så är det en massa annat på gång just nu.
Kul grejer.
Jag har liksom blivit en annan, en businessman.
Utanpå är jag självklart samma gamla härliga Söderberg.
Men inuti är jag numera en hård affärsman.
Tyvärr är detta nya inte heller något jag kan skriva om just nu.
Så ni får ge er till tåls,
Under tiden kan ni ju läsa det HÄR

.

3 kommentarer:

Fredrik sa...

Oj...spännande läsning! Tack!
:)

Gäddan sa...

Suck vad besviken jag blev!
Jag troddedu länkat till din sjukt framgångsrika fru dagen till ära.
Men icke.
(Nä, jag läste inte artikeln. Förlåt)

Söderberg sa...

Fredrik: kul att du gillade den. verkligen

Gäddan: hm...jag skrev ju detta innan jag visste om ditt nya roliga. Jag borde kanske ha kunnat lista ut det, men tyvärr...