torsdag, maj 07, 2009

Vilken jävla hylla!

13 kommentarer:

Anonym sa...

Attans! Snyggt jobbat!

Söderberg sa...

Tack!
Vänta bara tills den är klar!

Ting sa...

Jävlar vad snyggt!

Söderberg sa...

Tack igen.

Värst vad ni var intresserade av hyllor!? Kul!

Ting sa...

En snygg hylla är inte att förakta!

Söderberg sa...

Ting: Verkligen inte!

Mrs Li: Tack, det kommer att bli toppen! Nu är det bara resten kvar.

lindqvist sa...

En jävla kanonhylla det där.

Söderberg sa...

He he. Jag undrade just vad Uffe skulle tycka.

Huskorset sa...

I klass med Dollys.

Söderberg sa...

Tack!

Godiva sa...

Platsbyggt äger.

Hur har man fäst hyllplanen?

Jag har aldrig byggt en sån där hylla, men det är nog en av sakerna jag vill göra innan jag dör.

Söderberg sa...

Det finns ju väldigt många sätt att göra det på.

Man kan ju kexa eller plugga. fräsa ur som ikeas köksskåp och lägga på hyllor osv

Men vi (våra snickare) har egentligen bara byggt tre bokhyllor. Hyllplanen är skruvade i från sidan. Sen har de rest upp hyllorna och skruvat fast dem mot väggen i överkant och nederkant samt på sidorna (inte mittenhyllan).

göte børge sa...

Coolt och smart.

Fatta att alla mina böcker som sedan två år ligger nerpackade i flyttlådor skulle bli pilska om dom såg detta. Ha, Dostojevskij skulle fått dåndimpen...