måndag, juli 27, 2009

Tävling: gissa örterna



6 kommentarer:

Huskorset sa...

Clockwise from gräslök, sedan dragon, salvia, timjan, rosmarin och...thaibasilika?

Söderberg sa...

Spännande.
Kul.
Väntar in andra tävlande.
återkommer

Godiva sa...

gräslök?

aha, clockwise...

jag sätter min röst på att hälften klarar sig?

(usch, det var taskigt, dummerns försvar är elakhet)

Söderberg sa...

Ok, du vann HK. fast det du missade var ju MYNTA...
Ingen sommar utan Mojitos. Och nem-rullar i salladsblad med mynta och koriander som man doppar i nån god sojadip.

Godiva, du kanske är bra på annat?

Anonym sa...

Jag kunde mynta och klämmer i med citrontimjan. Har jag avgjort eller är jag helt körd?

barlach

Söderberg sa...

Nej, det var inte citrontimjan, det var vanlig.
Då har ni väl typ lika många rätt. Fast du var nog lite sen, HK hade ju redan korats till vinnare.