torsdag, juli 30, 2009

Vem behöver Hasseludden när allt man behöver finns på Statoil



8 kommentarer:

Godiva sa...

Sjuuuuukt äckligt!

Och vilken smittohärd, dessa kranar och handtag!

Nu mår jag lite illa.

Söderberg sa...

ja, det var äckligt
fy fan
ändå skulle man ju vilja prova att smörja in sig lite med den där krämen, bara för att testa

Fredrik sa...

Det har jag gjort en gång, plaskade på mig av bara helvete av den där Eau De toiletten och gick sen okommenterat och satte mig i bilen fylld med 8 kollegor och 40 mil kvar att köra. Mohohohahahahahahaha!!!
Den luktar inte gott kan jag meddela:)

Godiva sa...

Jag hade litauiska arbetare boende i mitt hem en period. De hade HELT andra uppfattningar om vad som var ok doft och inte ok, och just det där med mängdläran hade de inte haft i skolan heller.

Annars var de såklart mycket bra på nästan alla vis.

Godiva sa...

Fredrik : -)

(Skulle jag ha börjat föregående kommentar med!)

Söderberg sa...

Fred: Jag kan bara tänka mig. FUnderar på att göra nåt med det senare. Nåt kul.

G: Ja, de där jävla östeuropeérna vet man ju hur de beter sig. Bara blaskar på liksom.

Martin Wezowski sa...

jag köpte 2 nya toalettvatten (lite skruvat ord det där) på flygplatsen igår - nu har jag 4 olika, i sann polsk anda faktiskt. Men jag e ganska sparsam, tror jag. Om ni har vägarna förbi, kom och lukta!

Söderberg sa...

Jag har 5, jag är jugge.
Jag kommer och tar med mina. Då kan vi ha toalettvattenprovning.