fredag, januari 15, 2010

slut - färdig

nu är jag iallafall klar med det som jag har jobbat med de senaste veckorna
jag har gjort musik till 5 st "minidokumentärer"/"reklamfilmer" åt ett mycket stort multinationellt företag

eftersom det har varit mycket tajt med tid så har jag gjort musiken parallellt med att produktionsbolaget har klippt filmerna vilket har lett till att ibland när musiken har varit "klar" så har de klippt om hela filmen efter feedback från kunden och behöver helt annan musik. Ibland har kunden velat ha en helt annan känsla än produktionsbolaget så när de fått ett förslag har de velat byta ut all musik - bara att börja om igen.

hur som helst så har jag nu gjort 40 låtar på typ 15 dagar, varav 19 användes.
efter ett väl utfört arbete brukar man känna en viss tillfredsställelse och kunna dra sig tillbaka och njuta lite av livet.
tyvärr, bland annat beroende på saker som i inlägget nedan, så kan jag inte riktigt slappna av den här gången.
synd
inte ens sugen på att basta
tyvärr

men låtarna blev bra, typ

edit: men nu blir det bastu ändå, fast jag inte är så sugen. man ångrar aldrig en bastu.

edit2: nu har jag bastat, nu känns det bättre

2 kommentarer:

Die Quelle sa...

Fast mäktigt att du sydde ihop det ändå-

Söderberg sa...

ja, det kändes grymt bra
tack