lördag, februari 06, 2010

Morgonstund har guld i mun



12 kommentarer:

Godiva sa...

Ha ha haaa! Så otroligt gulligt psykopatjobbig!

Lite som Ekots lördagsintervju idag med Maud O.

Huskorset sa...

I loopar med lite bas, electronicablipp och trumsväng... Hepp, årets sommarplåga!

Söderberg sa...

g: hela morgonen...jag skrattade så jag grät. första timmen...

hk: ja, varför inte. får testa det

Peter Barlach sa...

jag hade slängt dom direkt. munspelen alltså. inte barnen. dom hade jag bara stämt.

Huskorset sa...

Oj. Aj.
- Gbg red.

Söderberg sa...

PB: äh, vi har slängt allt annat som låter. munspelen får dom ha kvar, dom är ju ändå typ stämda i ackord.

HK: aj aj

ROW sa...

Fan vad häftigt, du har en likadan Norell lädersoffa som vi hade hemma där jag växte upp i början av 70-talet och som jag slängde på soptippen tillsammans med en tår i ögat förra året.

Dom tillverkades tills slutet av 60-talet och din ser ut att vara i fint skick.

Grattis till fin soffa och justa ungar!

Söderberg sa...

ROW: Tjena! Tack! 4000:- på Tradera förra året. VI är supernöjda. Soffan är också fin.

ROW sa...

Vad betalde du för soffan då?

Söderberg sa...

ungefär lika mycket som för ungarna.

Anonym sa...

Tack for intiresny Blog

Söderberg sa...

tak!