torsdag, juli 22, 2010

Gissa växten!



8 kommentarer:

Die Quelle sa...

Pelargon?

Godiva sa...

Ha ha, snart har du också gröna fingrar DQ!

Die Quelle sa...

Det har jag redan. Folk åker redan för att se mina blomlådor.
en granntant började gråta när jag sa att jag skulle flytta. Bland annat för att jag har så fina blomlådor.
På riktigt.

Die Quelle sa...

Oj, tänk bort valfritt "redan" i kommentaren ovan. Gärna nummer två.
Varför inte ersätta det med exempelvis "långt"?

Söderberg sa...

Ni två...

Godiva sa...

Syrén? Gullregn? Trollskog?

Söderberg sa...

gullregn var ju en bra gissning

men det var faktiskt hägg
man ser inte på bilden hur cp stammarna växer, men den är riktigt knäpp. grenar växer ihop och sen ner under marken, genom en björk ock så vidare.

Söderberg sa...

...eller, man ser ju faktiskt det om man klickar på bilden...