tisdag, september 07, 2010

är det bara jag, eller är jag helt cp-trött just nu?

6 kommentarer:

Fredrik sa...

Jag är ju inte förvånad.

Godiva sa...

nej, det är inte bara du.

Söderberg sa...

fred: inte jag heller, jag är mer förvånad över att man kan få så mycket gjort fast kroppen bara vill lägga sig och sova hela tiden

g: se svar ovan, känns det igen?

Fredrik sa...

Jag är mest förvånad över att min kropp kan göra så lite, är sjukt uttråkad. Måste börja jobba nu!!!!

Anonym sa...

Jag blir glad att det inte bara är jag. Ja, alltså... jag är ju inte glad att du är trött, men ja, du fattar va?
Hoppas ni har det bra utan Gäddan hemma. Det är bra och härligt att hon kan vara och fira och supporta Elaina.

Hepp
Tesso

Söderberg sa...

Fred: skärpning!

Tesso: jag fattar, hoppas du blir piggare! Det är jättehärligt att Gäddan är i Grekland, men...