fredag, april 04, 2008

Fredagsnöje

11 kommentarer:

Godiva sa...

Funkar inte idag heller, är det bara jag?

Söderberg sa...

men vaddå, nu funkar det väl?

Die Quelle sa...

Nix, icke. Säger att filmen inte längre är tillgänglig. Fast på utrikiska.

Söderberg sa...

jo, nu var det så för mig också, skumt, den verkar borttagen från mitt youtube-konto...konstigt, jag kanske inkräktade på upphovsrätten när jag la ut den musiksnutten som ni snart kommer att få höra när jag lägger upp den igen

Huskorset sa...

Åååå vad fint. Ett renoverings-soundtrack.

Die Quelle sa...

Najs, garvade läppen av mig. Hoppas det inte är sant dock, utan att ni någon gång känner er klara.

Söderberg sa...

HK: ja, visst är det toppen!

DQ: vi är klara nu...för tillfället, ha ha. Bara uteplats, skorstensfix, badrummet uppe, vinden och nytt tak kvar. Fast vi är ärligt talat ganska bra på att leva i nuet också. Vi känner ingen stress, vi sprider ut det lite och gör när vi hinner. Nu har vi ju gjort det stora.
Sugen på att komma och fuktmäta mot typ en grym middag eller nåt? Helt ok om du inte är sugen på att barta dock. let me know.

Die Quelle sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Söderberg sa...

ok ok, inget tjat. men jag kanske bjuder på bullar iallafall. hör av mig på mailen imorgon.
/O

Die Quelle sa...

Det blir kanon!

Peter Barlach sa...

genialt inlägg.