torsdag, oktober 02, 2008

Konstigt att ingen någonsin har kommenterat mina länkar förresten

7 kommentarer:

Die Quelle sa...

Aj, den tog.
Jag vet inte hur många gånger jag varit på väg med just en undrande kommentar över dina länkar.

ylva sa...

Ah. Men jag fantiserar jättemycket om att du har så många hemliga sidor. Och en sådan bredd!

Söderberg sa...

Trevligt att du har så höga tankar om mig ylva.

och egentligen;

jag gillar pizza

och djurgårn

jag har ganska hög IQ

och har varit radiosignalist i lumpen med telegrafi och amatörradio och allt sånt


men det ser ju lite märkligt ut när man väljer ut så där

Snokis sa...

Jag kommenterade underförstått en av dina länkar när jag skrev att något, jag minns inte vad, var ett mensatest.

Söderberg sa...

sånt fattar inte jag, SÅ hög IQ har jag inte

Godiva sa...

Hrrrrrmmmmpffffhh, ursäkta mig,

det har någon visst gjort.

Jag minns det som det var igår.

Bland de första gångerna jag var inne här.

Jag var helt nybloggad, och skrev nåt om att jag ville stjäla dina sköna länkar så fort jag lärt mig hur man länkar. Om jag minns rätt som det var igår.

(De är underbara!! Och förtjänar mer uppmärksamhet!)

Söderberg sa...

aha

jag fattade nog inte att det var dom länkarna du menade