måndag, december 21, 2009

röjt. färdig. klar. slut.

8 kommentarer:

Godiva sa...

Schuckert! (östgötska)

Men bilder på död fisk & blankpolerade diskbänkar i all ära – jag vill se snöbastudjurporr!

Söderberg sa...

He, vet inte riktigt hur du fick in djur i det hela...

tyvärr övervägde jag inte ens att ha kamera med mig ute i snön. men det var helt toppen alltså, verkligen.

får se om det går att lösa vid ett annat tillfälle

spännande

godiva sa...

Apan blev jag lite extra nyfiken på.

Anonym sa...

Men har du inte spegelvänt bilden eller var det jag som var skev när jag tokkokade marmelad hemma hos er?

För övrigt; sill är gott. Jag är imponerad.

Frida

Söderberg sa...

godiva: aha, jag är hjärndöd

Frida: visst fan är bilden spegelvänd. helt riktigt. min mobil har typ brunnit upp så jag måste ta bilderna med datorn. det verkar bli lite konstigt ibland. sill är grymt! jag ska spara lite till dig, eller om ni hinner förbi innan julafton kan jag fixa en burk senapssill till er.

Anonym sa...

Tänkte väl det... Ambitiöst att ta bild med datorn. Mycket ambitiöst. Senapssill är min favorit bland sillar.

Frida

Isidor sa...

haha!
Jag tyckte också den var spegelvänd. Hade du datorn inställd på Sminkläge? Har hört att den yngre generationen honor gått ifrån speglar, och kör med webcam istället.

Söderberg sa...

frida: nöden har ingen lag. senapssill är gott

isidor: klockrent att sminka sig med webcam. smart. jag tror inte spegeltillverkarna såg den komma. inom tio år är dom körda.