fredag, september 12, 2008

Nu firar vi...



8 kommentarer:

Fredrik sa...

Sket det sig:(

Godiva sa...

Vad hände? Är jag trög?

Nu kan man inte längre hålla koll på när det kommer nya spännande blogginlägg från din blogg? Man kommer till RSS-visning av bloggarna från länkarna. Men det är också lite intressant.

Hej hej.

Söderberg sa...

hej båda
inlägget nedan borde ju ge nån sorts hint om att det inte riktigt gick vägen

hm...jobbigt med rss-grejen
jag kanske ska ta bort de nya länkarna, men samtidigt så gillar jag att kunna se när de uppdateras

får fundera lite

Huskorset sa...

Trist. Aber so ist das leben.

Men hör här:
Jag fick en stark utomkroppslig upplevelse av fuktskadevibb i källaren när jag såg de där sista budgivningsinläggen. Sådant ska man ta allvarligt på. Intuition är allvarliga saker.

Söderberg sa...

åh vad skönt

då var det inte rätt för oss...

ingen fuktskada vill jag ha

Snokis sa...

Beklagar. I natt drömde jag att ni fick huset, helt värdelös dröm alltså.

Söderberg sa...

jäpp, helt värdelöst
men tack ändå

Godiva sa...

Ok... jag hoppades väl på att det var någon slags ironiskt inlägg...

Ja ja, mister du ett står dig tusen åter?!

Nu funkar länkarna sådär bra igen!