tisdag, november 04, 2008

jag för länge sen när jag var tjock och glad nu är jag smal och sur

6 kommentarer:

Huskorset sa...

Ja, det svängde på rejält! Tänk jag minns att jag gillade den signaturen redan då. Dessutom var det så medryckande med en tjock och glad kapellmästare!

Peter Barlach sa...

Du är ett geni och jag älskar dig och saknar dig. Endera dan ringer jag bara för att prata. Grym låt. Rolig tid i mitt lilla liv också.

Snokis sa...

Jag tycker inte att du såg speciellt tjock ut.

Söderberg sa...

tack
tack
o
tack

Gäddan sa...

Snokis: Han var tjock, det var därför jag blev kär i honom.

Soderberg: Jag vill love-bomba dig lite här.
Må hända att jag är lite gin-lullig och klockan är sent; men ta mej fan så jag älskar dig!
Du är en sur jävel, men jag gillar dig ändå. Du gör mitt liv komplett, min dag hel och mitt hjärta varmt.
Puss älskade lilla tjock-smalis, ja må vi leva uti hundrade år!

Söderberg sa...

tack