onsdag, november 19, 2008

Omröstningen/tävlingen avgjord!

Läs om vinnaren m.m. i kommentarerna

9 kommentarer:

Peter Barlach sa...

Jag har naturligtvis röstat.

Söderberg sa...

självklart

vad röstade du på?

Tingeling sa...

Jag var frestad att satsa på Fadde för att liksom fula mig lite (igen) men så föll jag för det seriösaste alternativet.

Snokis sa...

Jag röstade på det seriösa alternativet Bibeln.

Huskorset sa...

Jag har också röstat. På Story.

Lagerström sa...

Hoppas på Hubbard, men gissar på Mckee

Söderberg sa...

Jonas vann

Jag hoppas att nån gång i framtiden få läsa Dianetics men läser just nu Robert McKees Story

Pris kommer på posten inom kort

Till alla er andra som har röstat; ert pris blir att ni kommer att få fortsatt möjlighet att läsa den här bloggen ytterligare ett tag.

Dessutom lovar jag att läsa Dianetics på jullovet!

Anonym sa...

En tävling som jag missade. Katastrof.

//J

Söderberg sa...

ha ha

tänkte faktiskt just på dig
och kom fram till att jag måste dra igång en riktigt tävling väldigt snart

håll utkik de närmsta dagarna

//o