tisdag, november 27, 2007

Kungen Kan-bloggen peakar tillfälligt.

7 kommentarer:

Godiva sa...

Hurra!

Två saker jag fortfarande inte kan: besöksstatistik till bloggen eller länka bilderna till en annan sida, som kungen här till höger tex.

Jag vet att jag borde läsa instruktionerna men...

*skrap skrap med hoven*

Peter Barlach sa...

gå in på www.statcounter.com och sen tror jag att det är lätt. (jag gjorde det inte själv, men jag har hört att det är simpelt.)

du använder dig av det också va oscar?

väldigt enkelt och smidigt användande sedan.

bildlänkgrejen fattar jag inte alls.

Huskorset sa...

Jag var där!

Söderberg sa...

G + P: JAg tycker statcounter är grymt.

HK: Vilken dag?

Huskorset sa...

Jag röstar också på Statcounter. Det var så jag fick reda på att nån på Etnografiska muséet i Arvika sitter och smygläser min blogg på jobbet.

Söderberg sa...

Ja, det går onekligen att luska reda på en del spännande fakta om man kolla statistiken lite extra noga...

Godiva sa...

Stalkervarning på Huskorset!! ;-)