fredag, november 09, 2007

Tuffastegrejertävlingen fortsätter. Haka på du också!


Huskorset:

En svensk manlig filmstjärna.




Gustave Gaudras:

Jag har en fotboll som Kim Källström har sparkat på. Jag hittar den dock inte längre. Den har försvunnit. Räknas den ändå?

Peter Barlach:

...ett capo som tillhört cornelis.




Johan Lindqvist:
min toalettdörr lyser grön när det är ledigt.
och den lyser rött när det är upptaget.
detta är mycket tufft.

det tuffaste jag äger.




Söderberg:
Detta är ett trettiotvåkanalers mixerbord. Handbyggt jada jada...jag blir tuff varje gång jag kommer till jobbet och ser det.

7 kommentarer:

Peter Barlach sa...

Kommer, jag lovar. Fast nu har ju Johan iofs dödat hela tävlingen, för nåt tuffare än det där har ju ingen. Och jag som verkligen inte äger nåt tufft sitter i skiten. Och dessutom gillar jag inte att tävla när jag vet att jag inte kan vinna.

Söderberg sa...

alla kan vinna. jag är både jury och bödel... skicka in bara så får vi se.

Godiva sa...

Kan jag skicka in Peter Barlach - trubaduren?

Söderberg sa...

Du kan skicka in Barlach, Berloch och hela gänget. Skicka vad du vill. Skicka nåt tufft.

Peter Barlach sa...

Godiva tror att hon äger mig.

Huskorset sa...

Peter: Det gör hon. Hon äger allt, nämligen.

Jag har inget tufft. Jo, en filmstjärna. Fast han är ju svensk, så inte slår det en röd/grön toadörr inte.

Vilken strålande tävlingsidé, som jag genast ska kopiera och göra en variant av.

Söderberg sa...

HK: så ditt bidrag är alltså: En svensk manlig filmstjärna? Bra i så fall! Kopiera på bara!

/Otto