onsdag, januari 21, 2009

Öppet brev

Hej kroppen.

Det var länge sen jag hade nån glädje av dig. Kommer du ihåg förut när vi sprang, spelade badminton och tennis, tränade friidrott m.m. tillsammans. Då gjorde vi roliga saker ihop och jag hade mycket glädje av dig. Nu är du mest till besvikelse, antingen så funkar du som jag förväntar mig, och då är allt bra, eller så är du sjuk eller trasig och gör mig ledsen. I ärlighetens namn så har jag inte givit dig chansen att visa vad du går för på länge. Men jag kan bättra mig. Jag saknar våra positiva stunder ihop. Kanske dags att tag ta i det igen? Eller vad säger du?

5 kommentarer:

Anonym sa...

Förlåt!

Martin Wezowski sa...

Just denna hade jag velat ha en bild till.

Söderberg sa...

he he, det är ok kroppen, vi löser det

martin: your wish is my command

Anonym sa...

Haha, vad har din kropp för adress? Vi kanske skulle kunna brevväxla;-)

Huskorset sa...

Det var den sjukaste bild jag sett på länge.
Men vilket fint sätt att sträcka ut handen till Kroppen på.