tisdag, december 02, 2008

Tävling: Gissa den tredje (fjärde?)



12 kommentarer:

Godiva sa...

men va faan, internet suger ikväll, jag ger upp med att försöka se videon

MEN JAG VILL JU GISSA!!

fan.

godnatt.

Godiva sa...

men va faan, internet suger ikväll, jag ger upp med att försöka se videon

MEN JAG VILL JU GISSA!!

fan.

godnatt.

Godiva sa...

ja, ni märker ju, här försöker man skicka en endaste liten kommentar och inte ens det funkar:-))

Söderberg sa...

herregud, här vaknar man och ser att nån har kommentatorsbombat hela natten

försök igen idag

Godiva sa...

Ola Salo? :-)

Söderberg sa...

bra gissat

då ska vi invänta de andra tävlande
sen avslöjar jag svaret

Godiva sa...

jag suger hästballe och sjönk så lågt som till Google av nyfikenhet.

Såg att de kör i Västerås 15/12. Det är inte så långt härifrån. Är det värt det?

Söderberg sa...

ja, det var ju lite tråkigt det där med ballen


vet inte riktigt om det är värt det, jag har aldrig varit nåt fan direkt
jag gick för att jag blev bjuden av trummisen, annars skulle jag nog inte ha gått. Men det hade väl sina poänger, och ännu fler om man gillar grejen säkert

Godiva sa...

Ja, visst var det, lite tråkigt med ballen, ha ha!

Ok, då åker jag inte till Västerås. I trust in You. Och det är ju snart jul. Så mycket annat att stå i: -)

Söderberg sa...

just det
koka knäck och äta späck

Peter Barlach sa...

Bernt Staaf?

Söderberg sa...

ok

det blev inget riktigt drag på den här tävlingen

jag vill ändå tacka er som har bidragit

särskilt till Peter som hade en mycket bra gissning

svaret är Uno Svenningsson