onsdag, december 17, 2008

Kanske mördar han mig ikväll, kanske inte.



9 kommentarer:

Godiva sa...

Jag verkar väl besatt, och ok, jag ÄR besatt, det är ett av mina personlighetsdrag jag tycker om, så jag drar iväg ÄNNU en kommentar till den här bloggen:

...

...nej, nu blev det så hetsat så jag kom inte på något bra

Jag ville bara säga att det är ett sjukt roligt grepp det där. Har inte sett det förut. Kanske är jag lost och totally 90-tal.

Anonym sa...

Vilken goding. Bilden alltså. Oj.

Söderberg sa...

oj

äh

Gäddan sa...

Ja, han dödade dig ju nästan.
(Om du nu får vinterkräksjukan som han dagen efter visade sig vara bärare av)

Gäddan sa...

Tillägg:
Om han inte mördar dig med bacillerna så mördar jag i alla fall honom om han smittat oss.
Så lite mord ska du allt få, på ett eller annat sätt.

Godiva sa...

Ha ha, härligt Gäddan!!

Snokis sa...

Vitpepparkorn...

Söderberg sa...

vi får se

snok: jag har hittills ätit typ 40 vitpepparkorn. räcker det?

Söderberg sa...

nu har jag pratat med min kusin läkaren

han säger:
ingen sprit
inga vitpepparkorn

sprita händer
stanna inne