onsdag, december 10, 2008

Nä, nu blev jag trött. Gonatt.



8 kommentarer:

Godiva sa...

Shoou va tidigt. Bra. Har jag hört alltså, menar jag, inget ironiskt skit. Självklart egentligen. Man är ju inte mer än övermänniska?

Godiva sa...

En annan jobbig grej nu är jag inte hittar Figges blogg längre. Är allting mitt fel? Eller är han bara lycklig?

Söderberg sa...

jo, men nu är jag överpigg


äh, bry dig inte om figge, han kommer snart tillbaka, han har ju sina perioder

Söderberg sa...

hrm...nu kom jag på att det kan vara mitt fel...

när Figge skrev sitt sköna inlägg om att han var glad och riktade det till "Anonym" loggade jag in som anonym och skrev "Vem bryr sig".

Anonym sa...

Aj. Fast det var ganska roligt gjort.

Söderberg sa...

jo men

Peter Barlach sa...

Det var ju verkligen inte roligt gjort.

Söderberg sa...

jo
det var det