lördag, december 27, 2008

Jag fick alltså en jazzkrokodil i julklapp - ny film

7 kommentarer:

Die Quelle sa...

Jaha, jag undrade vad det var för sorts krokodil.
Grattis.

Godiva sa...

Seriöst alltså! Så fint! Hur stor är den?

Huskorset sa...

Den är väldigt fin! Vem var så snäll? Det måste ju ha varit precis vad du önskade dig.

Mrs Li sa...

Är det lite jazztobak i väskan också?

Söderberg sa...

Tack och tack
Jag fick den av gäddan, förstås...
Den är ca: 25 cm
Nej det är inte jazztobak i väskan, det är knark

Gäddan sa...

Ja om man vetat vad man gav sig in på när man gav bort en jazzkrokodil i julklapp, hade jag nog backat och omvärderat min presentstrategi.
Det är inte helt enkelt nu här hemma. Livet alltså, livet efter krokodilen...

Söderberg sa...

ja ja
men nu ska jag inte göra mer krokodilfilmer. så nu behöver vi inte prata mer om det