lördag, december 20, 2008

jag tar hela nyårsskiten nu direkt så har vi det avklarat

att göra
1. lära mig italienska (igen, typ)
2. lära mig after effects
3. släppa egen skiva i valfri genre
4. styra upp mathållningen hemma
5. bli daytrader
6. kramas mer
7. inte börja spela nätpoker i år heller
8. TBA
9. TBA

bäst i år
barn, hus, bil

sämst i år
det har jag glömt

min bästa blogg 2008
Söderbergs Take

min sämsta blogg 2008
jag hade en blogg som hette sunway studios, men den är nedlagd

bästa låt, bästa film m.m.
sök på annat håll här på internet

gott nytt år!

11 kommentarer:

Huskorset sa...

Detsamma till dig!
Toppen! Skönt att ha det gjort. Utmärkt med bortglömmandet av det tradiga. Det tar jag efter på rot.

Godiva sa...

Tradigt. Rot. Hon talar i tungor?

Är det bara jag som inte fattar TBA? Är det basket?

Skivan ser jag fram emot!!

Söderberg sa...

HK: förträngning funkar!

G: hon har börjat snacka sundsvallstunga.

TBA = to be announced (later).

jag med om skivan

Gäddan sa...

Godiva: Tradit är ett mycket användbart ord som jag genast ska damma av i mitt vokabulär. Det använde vi 'jämt' hemma i Myllan.

Söderberg: sämst måste väl ändå din nya kräksjuka vara?

Godiva sa...

Efter att ha hört talas om den här vinterbajssjukan känns den här rubriken klockren.

Häpp!

Gäddan sa...

Godiva: Det är du som vinner ikväll!
Fan vad spikat!
Mohahaha!

Anonym sa...

Nästan 2-0 till Godiva, alltså.

Lagerström sa...

men vafan e tba???

Söderberg sa...

lagerström: TBA = to be announced (later).

Snokis sa...

10. Skaffa ett barn till?

Söderberg sa...

he he
tror inte det